فرمانده نیروی انتظامی مهاباد :

۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار سطح مهاباد دستگیر شدند

۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار سطح دو و سطح سه با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار سطح دو و سطح سه با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخبار و گزارش‌های متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی توسط اشخاصی به هویت معلوم در سطح شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امینت عمومی قرار گرفت.

“سرهنگ محمد توحیدی” افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل مخفیگاه متهمان، در نهایت پس از هماهنگی با مقام قضایی و طی یک عملیات ضربتی، ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار سطح دو و سطح سه به هویت‌های معلوم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اذعان کرد: پلیس در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: با همراهی و اطلاع‌رسانی شهروندان، مقابله با هنجارشکنان همچنان در گستره شهر ادامه دارد و ارازل و اوباشی که با انجام اعمال و رفتار‌های مجرمانه و استفاده از سلاح سرد (چاقو) موجب ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان محل و شهروندان شوند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

مهاباد/پالویز/۱۴۰۰/۰۶/۲۱ – ۷:۲۵:۱۰/ خبر ۲۸۷۴/کد خبر ۱۳۸۶۲/ ی