فرمانده نیرو انتظامی مهاباد :

دستگیری فردی با ۸ هزار میلیارد ریال پولشویی در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری فردی با بیش از ۸هزار میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری فردی با بیش از ۸هزار میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر اظهار داشت:کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی انتظامی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه و عنصر اصلی اخلال در نظام اقتصادی و پولشویی با تراکنش‌های بانکی بالا،به ظن اخلال در نظام اقتصادی مشکوک شدند و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند.

“سرهنگ محمد توحیدی” افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی گسترده، متوجه شدند که شخصی به هویت معلوم نسبت به پولشویی و اخلال در نظام ارزی با استفاده از کارت و حساب‌های مختلف، تراکنش‌های بانکی در حجم بسیار زیادی را طی چندین سال اخیر دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی‌های فنی پلیسی و با استعلام از بانک مربوطه در نهایت مشخص شد متهم مبلغی بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال گردش مالی با حساب‌های مختلف داشته است.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از کسب مجوز قضایی، نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند، اذعان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به پولشویی با همکاری فردی دیگر و عدم پرداخت مطالبات معترف شد.

“سرهنگ توحیدی” با اشاره به اینکه در این رابطه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۲۰ – ۰۷:۰۸:۱۲ / خبر ۲۸۷۲ / کد خبر ۱۳۷۴۵ / ش