رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد

آمار واکسیناسیون مهاباد از میانگین استانی بالاتر است

رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ارتقا یافته و کادر پزشکی در مناطق مختلف در حال تزریق واکسن به شهروندان هستند.

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ارتقا یافته و کادر پزشکی در مناطق مختلف در حال تزریق واکسن به شهروندان هستند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:تاکنون ۶۹ هزار و ۹۸ دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده است.

وی افزود: تاکنون ۴۵ هزار و ۱۲ نفر دز اول را دریافت کرده اند و ۲۴ هزار و ۸۶ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا به آن‌ها تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:با پیگیری های مستمر در حال افزایش سهمیه  و اختصاص منظم واکسن هستیم که به زودی ۱۲ هزار دز واکسن سینوفارم تحویل شهرستان خواهد شد.

“حسینی”عنوان کرد:موجودی واکسن سینوفارم و آسترازنکا در این شهرستان به ۶ هزار و ۸۵۰ دز رسید و همچنین موجودی واکسن شهرستان به میزان ۵ هزار دز واکسن سینوفارم و هزار و ۸۵۰ دز واکسن آسترازنکا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:یکی از راه‌های موثر در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است به همین دلیل با راه‌اندازی مراکز تجمیعی متعدد تلاش می‌کنیم واکسنی که در اختیارمان گذاشته می‌شود را به سرعت به گروه‌های هدف تزریق کنیم.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۱۹ – ۱۲:۳۰:۱۰ / خبر ۲۸۷۱/ کد خبر ۱۳۷۴۲/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)