رئیس اتاق اصناف مهاباد :

مهر پلمپ بر درب تعدادی رستوران،قلیان سرا و تالار در مهاباد

رئیس اتاق اصناف مهاباد از پلمپ،چندین رستوران،قلیان سرا،غذاخوری و تالار در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

مهاباد/بالویز/ رئیس اتاق اصناف مهاباد از پلمپ،چندین رستوران،قلیان سرا،غذاخوری و تالار در این شهرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“هاشم لاجانی” با اعلام این خبر افزود:در اجرای طرح نظارت ۸ واحد رستوران و قهوه خانه  به علت تخلف و رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف مهاباد،اظهار داشت: همچنین تیم‌های بازرسی این شهرستان  ۵ قلیان سرا و ۲  سالن غذاخوری را به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ کردند.

“هاشم لاجانی”با اشاره به اینکه اتاق اصناف به تمامی اصناف در خصوص رعایت دستور العمل های بهداشتی ابلاغیه ارسال و صادرکرده است،تصریح کرد:۲ تالار پذیرایی در این شهرستان توسط بازرسان پلمپ شد.

“لاجانی”عنوان کرد: اتاق اصناف این شهرستان هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ از طریق شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ و ۱۲۴ پاسخگوی سوالات و گزارشات مردمی درخصوص اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

او افزود:همزمان گشت‌های اماکن عمومی و بازرسان اتاق اصناف و بهداشت محیط در سطح شهرستان به صورت مستمر بر اصناف نظارت می کنند و در صورت مشاهده فعالیت واحد‌های صنفی با آن‌ها برخوردمی کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۱۷- ۱۲:۴۵:۱۰/ خبر ۲۸۶۷/ کد خبر ۱۳۷۲۳/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)