معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد:

فعالیت و مشکلات تاکسی ماکسیم در مهاباد بررسی شد

خواستار حل قرارداد بین سازمان تاکسی رانی و شرکت پارس رایان (ماکسیم) در مهاباد شد.

مهاباد/بالویز/ بیش از دو سال از فعالیت تاکسی ماکسیم در مهاباد،مشکلات بین سازمان تاکسی رانی شهرداری و این شرکت در جلسه شورای ترافیک مجددا” مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد”خواستار حل قرارداد بین سازمان تاکسی رانی و شرکت پارس رایان (ماکسیم) در مهاباد شد.

“خشیایار صنعتی” با اشاره به مشکلات موجود در مورد فعالیت های تاکسی های اینترنتی در این شهرستان اظهار داشت:در اسرع وقت توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری مهاباد، فعالیت اینگونه تاکسی ها بر اساس چهارچوب قانونی باید ساماندهی شود.

معاون فرمانداری مهاباد،گفت: پس از ۲ سال فعالیت این تاکسی ها در مهاباد،هنوز هیچ نوع قراردای بین شرکت مذکور و سازمان تاکسی رانی شهرداری منعقد نشده است و فعالیت این نوع تاکسی موجب ایجاد بی نظمی و اعتراض صنف های مربوطه دیگر شده است.

“خشایار صنعتی” با توجه به اهمیت موضوع ،تصریح کرد: شرکت  اینترنتی ماکسیم باید برای ساماندهی و نظم بخشیدن به این روند طی دو هفته آینده نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او ادامه داد:عقد قرارداد با سازمان تاکسی رانی شهرداری موجب می شود که  سیستم ناوگان عمومی این شرکت وارد مرحله نظم و انضباط شده و نظارت کامل و کنترل لازم بر آن صورت خواهد پذیرفت.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد،بیان کرد: با ساماندهی شدن فعالیت این شرکت نحوه ثبت نام کردن رانندگان و بررسی صلاحیت آنها، روند فعالیت و مسافرگیری، زدن علایم و برچسب ها و نظارت بر فعالیت آنها توسط سازمان تاکسیرانی ضابطه مند شده و با تخلفات احتمالی نیز می توان به خوبی رسیدگی کرد.

براساس آخرین اعلام مسوولان شرکت ماکسیم این شرکت دارای بیش از ۱۵ هزار کاربر است.

به گزارش سایت خبری بالویز،در شهر ۱۶۸ هزار نفری مهاباد در مجموع ۵۰۵ دستگاه تاکسی گردشی، ۱۵۸ تاکسی خطی، ۹۰ دستگاه ون، ۹۱۵ تاکسی تلفنی، ۴۲ دستگاه اتوبوس، ۱۲ میدل باس و ۶ مینی‌بوس فعالیت دارد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۱۲ -۰۷:۱۵:۱۰ / خبر ۲۸۵۶ / کد خبر ۱۳۶۶۲ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)