مرتع داران برای تمدید پروانه مرتعداری اقدام کنند

 مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،گفت:مرتع داران برای تمدید پروانه چرا تا ۸ آذر ماه فرصت دارند نسبت به تمدید اقدام کنند به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو” با اعلام این خبر افزود: آخرین فرصت پرداخت عوارض پروانه چرا هشتم آذر سال جاری می باشد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری […]

 مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،گفت:مرتع داران برای تمدید پروانه چرا تا ۸ آذر ماه فرصت دارند نسبت به تمدید اقدام کنند

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو” با اعلام این خبر افزود: آخرین فرصت پرداخت عوارض پروانه چرا هشتم آذر سال جاری می باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد،افزود: مرتعدارانی که پروانه‌های مرتعداری خود را در سال گذشته تمدید ننموده اند، فرصت دارند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ نسبت به تمدید پروانه مرتعداری خود اقدام نمایند.

 “مجید پاتو” تصریح کرد:مرتعداران و بهره برداران مجاز که تاکنون موفق به پرداخت حق و حقوق ناشی از تمدید سالانه پروانه چرای دام در سال های گذشته نشده اند، در صورت عدم احراز شرایط ابطال پروانه چرا، اجازه داده می شود نسبت به پرداخت بدهی خود به نرخ روز اقدام و متعاقب آن در اجرای بند ۲۰ فصل دوم شیوه نامه مربوطه، نسبت به تهیه و اجرای طرح مرتعداری اقدام کنند.

وی همچنین گفت: بر این اساس پس از پایان مهلت قانونی اعلام شده، با بهره بردارانی که نسبت به تمدید پروانه اقدام نکرده باشند، طبق شیوه نامه برخورد و ضمن ابطال پروانه چرا، مرتع بلامعارض اعلام می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۰۷ -۰۶:۲۵:۴۰ / خبر ۲۸۴۷ / کد خبر ۱۳۶۰۸ / ی