کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:ماموران این انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد به ارومیه یه یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و آن […]

کشف 90 هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار کرد:ماموران این انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد به ارومیه یه یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و آن را به ظن قاچاق متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود:برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد:در این خصوص یک دستگاه خودرو و یک متهم دستگیر که برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

“سرهنگ توحیدی” خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و این انتظامی به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۶/۰۵ – ۱۱:۴۳:۵۰ / خبر ۲۸۴۴ / کد خبر ۱۳۵۹۰/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)