۱۹ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در مهاباد به بهره برداری می رسد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:هم‌زمان با هفته دولت ۱۹طرح توسعه‌ای در بخش‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۵۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو “ضمن گرامی‌داشت هفته دولت،با اعلام این خبر افزود:در هفته دولت ۱۹ طرح عمرانی در […]

19 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در مهاباد به بهره برداری می رسد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:هم‌زمان با هفته دولت ۱۹طرح توسعه‌ای در بخش‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۵۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو “ضمن گرامی‌داشت هفته دولت،با اعلام این خبر افزود:در هفته دولت ۱۹ طرح عمرانی در مهاباد کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار ویژه مهاباد،اظهار داشت: ۱۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۵۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۱۵ پروژه شامل طرح‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح شهرستان بهره برداری می شود و ۴ طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

“عارف خدرلو”تصریح کرد:️ از مجموع طرح‌های آماده بهره برداری ۵ طرح ورزشی و مخابراتی در سطح شهر و ۱۰ طرح گازرسانی در سطح روستا‌های توابع این شهرستان افتتاح خواهد شد.

روز گذشته با اولین روز هفته دولت زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای دریاس و روستای حاجی خوش با حضور مسئولین شهرستان مهاباد افتتاح شد.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ – ۱۱:۱۵:۱۰/ خبر ۲۸۴۰ / کد خبر ۱۳۵۷۴ /