بیش از ۳۰۰ یتیم در مهاباد تحت حامیان هستند

مهاباد/بالویز/ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مهاباد،گفت:هم اکنون ۳۱۹ نفر یتیم و ۵۳۵ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حامیان هستند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسین خضری” با اعلام این خبر افزود:۸۵۴ نفر در این شهر ستان افراد یتیم و فرزند محسنین را حمایت می کنند. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مهاباد،با اشاره به اینکه حامیان […]

بیش از 300 یتیم در مهاباد تحت حامیان هستند

مهاباد/بالویز/ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مهاباد،گفت:هم اکنون ۳۱۹ نفر یتیم و ۵۳۵ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حامیان هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“حسین خضری” با اعلام این خبر افزود:۸۵۴ نفر در این شهر ستان افراد یتیم و فرزند محسنین را حمایت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)مهاباد،با اشاره به اینکه حامیان ماهانه مبلغی برای این افراد واریز می کنند، اظهارداشت:طرح های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان تدارک دیده شده که یکی از آنها که مورد استقبال خیران نیز قرار گرفته طرح حمایت از اکرام ایتام و محسنین است.

“حسین خضری”تصریح کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم و محسنین در مهاباد به طور میانگین ماهیانه بیش یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است که نسبت به میانگین استانی کم تر بوده و در تلاش هستیم با جذب تعداد بیشتر حامیان، میانگین پرداختی افزایش یابد.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ – ۶:۳۵:۱۰/ خبر ۲۸۳۳ / کد خبر ۱۳۵۴۱ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)