انفجار پیک نیک در مجتمع مسکونی هنرمندان مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،گفت:انفجار پیک نیک در مجتمع مسکونی هنرمندان مهاباد موجب آتش سوزی و مصدومیت شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی” با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر وقوع حادثه در مجتمع مسکونی یکی از محلات این شهرستان،نیروهای سازمان به محل […]

انفجار پیک نیک در مجتمع مسکونی هنرمندان مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،گفت:انفجار پیک نیک در مجتمع مسکونی هنرمندان مهاباد موجب آتش سوزی و مصدومیت شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی” با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر وقوع حادثه در مجتمع مسکونی یکی از محلات این شهرستان،نیروهای سازمان به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد،افزود: انفجار پیک نیک در محله «مکریان» این شهر موجب آتش سوزی در طبقه هشتم و مسمومیت ۳ نفر از ساکنان آن شد.

“رحمان احمدی”تصریح کرد:در پی حوادث آتش سوزی در مجتمع مسکونی هنرمندان این شهرستان ۳ نفر از ساکنان دچار سوختگی و مسمومیت ناشی از استنشاق دود حاصل از آن شدند.

️ این حادثه در محله مکریان، ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه شب و بر اثر انفجار پیک نیک در بالکن مجتمع رخ داده که بلافاصله ۲ خودروی آتش نشانی با ۶ مامور به محله حادثه اعزام و مانع از سرایت آتش به سایر واحد‌ها و طبقات شدند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۹ – ۰۶:۴۵:۱۲ / خبر ۲۸۲۹ / کد خبر ۱۳۵۲۵ /ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)