تولید فیلم کوتاه داستانی،باران های پشت شیشه،در سینمای جوان مهاباد

مهاباد-بالویز -رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،گفت:فیلم کوتاه داستانی با عنوان “باران های پشت شیشه” در انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شد. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر اظهارداشت:فیلم کوتاه داستانی “باران های پشت شیشه” به نویسندگی و کارگردانی صادق محمود زاده تولید و آماده نمایش شد. رئیس انجمن […]

تولید فیلم کوتاه داستانی،باران های پشت شیشه،در سینمای جوان مهاباد

مهاباد-بالویز -رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،گفت:فیلم کوتاه داستانی با عنوان “باران های پشت شیشه” در انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“رحیم بایزیدی” با اعلام این خبر اظهارداشت:فیلم کوتاه داستانی “باران های پشت شیشه” به نویسندگی و کارگردانی صادق محمود زاده تولید و آماده نمایش شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،افزود: این فیلم کوتاه با موضوع اجتماعی و در مدت زمان ۱۲دقیقه تولید شده است.

“بایزیدی” با اشاره به اینکه فیلمسازان این شهرستان در دوران پاندومی کرونا  در حوزه تولید و حضور در جشنواره ها خوش درخشیده اند ،تصریح کرد: روایت این فیلم زندگی کودکی است که پدر و مادر وی از هم جدا شده اند وی دچار مشکلات روحی و روانی است  که برای حل مشکلات و رهایی از آنها اقدام می کند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد،عنوان کرد:صادق محمود زاده ساکن شهرستان بوکان و از فارغ التحصیلان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است که علاوه بر تولید این فیلم ، فیلم مستند هوگری(سفال سازی) را در کارنامه کاری خود دارد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد با سه دهه سابقه در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی فعالیت دارد و یکی از انجمن های شصت گانه ایران به شمار می رود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۸ – ۰۸:۴۰:۱۵ / خبر ۲۸۲۷/ کد خبر ۱۳۵۱۳ / پ