با پیشروی کرونا ظرفیت بیمارستان مهاباد تکمیل می شود

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا از افزایش بستری ها مبتلا به کرونا در مهاباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:در صورتی که شهروندان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی کنند،تا چند روز دیگر شاهد تکمیل ظرفیت تنها بیمارستان […]

با پیشروی کرونا ظرفیت بیمارستان مهاباد تکمیل می شود

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا از افزایش بستری ها مبتلا به کرونا در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:در صورتی که شهروندان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی کنند،تا چند روز دیگر شاهد تکمیل ظرفیت تنها بیمارستان مهاباد خواهیم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و همچنین تزریق واکس می تواند از روند افزایش مبتلایان به کرونا ویروس پیشگیری کند.

“حسینی” با اشاره به روند چهار برابری شمار مبتلایان به کرونا ویروس ،بیان کرد:در ابتدای مرداد ماه تنها یک بخش ایزوله در بیمارستان به بیماران کرونایی خدمات‌دهی می‌کرد اما بخش چهارم هم تکمیل ظرفیت شد و در فکر ایجاد بخشهای پنجم وششم هستیم.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از شهروندان مهابادی درخواست کرد :به دلیل افزایش مبتلایان و بستری ها از حضور در اماکن عمومی خوداری کرده و با زدن ماسک و ضد عفونی کردن دست ها کادر درمان این شهرستان را همراهی کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۴- ۰۶:۴۸:۱۲ / خبر ۲۸۱۹/ کد خبر ۱۳۴۷۳ / ی