ورزشکار شایسته مهابادی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ دعوت شد

مهاباد/بالویز/ رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:پیمان نژادی،ورزشکار شایسته مهابادی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ دعوت شد. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” اظهار داشت:با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، به منظور شرکت در رقابتهای پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی جهان در نروژ و همچنین مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی آسیا […]

ورزشکار شایسته مهابادی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ دعوت شد
مهاباد/بالویز/ رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:پیمان نژادی،ورزشکار شایسته مهابادی به اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ دعوت شد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” اظهار داشت:با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، به منظور شرکت در رقابتهای پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی جهان در نروژ و همچنین مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی آسیا هنگ کنگ، ۲۱ ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،افزود: این مرحله از اردو ۶ تا ۱۲ شهریورماه در تهران برگزار می شود و پیمان نژادی ورزشکار شایسته مهابادی جزو دعوت شدگان می باشد.

“مصطفی پور” تصریح کرد: پس از مرحله اول اردوی تیم ملی و ارزیابی و رکوردگیری از نفرات، اسامی ملی پوشان جهت حضور در اردوی نهایی اعلام خواهد شد.

مسابقات جهانی پاورلیفتینگ با لوازم ۱۷ تا ۲۲ آبان ماه در نروژ و در رده سنی بزرگسالان انجام می گیرد و حکم انتخابی بازیهای جهانی ۲۰۲۲ را خواهد داشت. همچنین مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی آسیا هنگ کنگ از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه برگزار می شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۳ – ۱۱:۲۵:۵۰ / خبر ۲۸۱۸/ کد خبر ۱۳۴۶۷ / ش

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)