۴ تن چوب قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد گفت:توسط یگان منابع طبیعی این شهرستان ۴ تن چوب قاچاق در محور مهاباد- سردشت توقیف شد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو ” با اعلام این خبر افزود:محموله ۴ تنی چوب قاچاق با ۲ دستگاه وانت سایپا در نزدیکی روستای «حمزه آباد» , در مسیر […]

4 تن چوب قاچاق در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهاباد گفت:توسط یگان منابع طبیعی این شهرستان ۴ تن چوب قاچاق در محور مهاباد- سردشت توقیف شد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“مجید پاتو ” با اعلام این خبر افزود:محموله ۴ تنی چوب قاچاق با ۲ دستگاه وانت سایپا در نزدیکی روستای «حمزه آباد» , در مسیر خلیفان به مهاباد در حال تردد بود که توسط یگان منابع طبیعی و با همکاری پاسگاه عبدالله کرده این شهرستان کشف و توقیف شد.

پاتو با بیان اینکه این درختان از حوزه رودخانه های شیخان و بخش منگور شرقی به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، افزود:در این زمینه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر از متخلفان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد،تصریح کرد:نباید اجازه دهیم به سرمایه ارزشمند جنگل‌ها و مراتع آسیبی وارد شود چون منابع طبیعی متعلق به همه نسل های آینده است.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ – ۰۶:۴۵:۱۰ / خبر ۲۸۱۷ / کد خبر ۱۳۴۶۳ / ش