هدیه خیر مهابادی به بیمارستان تا راه اندازی سه داروخانه شبانه روزی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از اهدا دویست و بیست میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط خیر مهابادی خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” اظهار داشت:خیر مهابادی مبلغ ۲۲ میلیون تومان به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.  مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت:با هدف […]

هدیه خیر مهابادی به بیمارستان تا راه اندازی سه داروخانه شبانه روزی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از اهدا دویست و بیست میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط خیر مهابادی خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” اظهار داشت:خیر مهابادی مبلغ ۲۲ میلیون تومان به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت:با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران بستری در بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت، خیر مهابادی ۲۲ میلیون تومان به بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد اهدا کرد.

وی افزود: این مبلغ اهدایی جهت خرید یک دستگاه کولر گازی برای استفاده در بخش آزمایشگاه تشخیص طبی بیمارستان خریداری شده است.

وی با قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: پیش از این هم بیش از ۸۰ میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان این شهرستان اهدا شده بود.

دکتر حسینی اظهار داشت:خیرین هیات امنای بیمارستان و خیر گمنام مهابادی نیز ۸ دستگاه ونتیلاتور تنفسی به بیمارستان در طول ایام اپیدمی بیماری کرونا اهدا کردند.

” بهاء الدین حسینی” مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت:با هدف سهولت دسترسی بیماران و مردم به خدمات دارویی در طول شبانه روز با پیگیری های انجام گرفته با راه اندازی سه داروخانه شبانه روزی در سطح شهرستان مهاباد از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارومیه موافقت به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: برای دو داروخانه درمانگاه خاتم الانبیا و شهرک کارمندان مجوز راه اندازی داروخانه صادر شده و داروخانه جامی بعنوان داروخانه سوم در حال تکمیل مدارک خود جهت اخذ مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: قبلا در شهرستان مهاباد دو داروخانه شبانه روزی بیمارستان و بعثت فعال بود و بیماران و مردم می بایست از نقاط مختلف شهر و روستا فواصل طولانی را برای دریافت خدمات دارویی طی می کردند ولی در حال حاضر تعداد داروخانه های شبانه روزی فعال در شهرستان به ۴ داروخانه در سطح شهر افزایش یافته و مشکل دسترسی مردم به خدمات دارویی آسان شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۲ – ۰۷:۰۵:۱۵ / خبر ۲۸۱۶ / کد خبر ۱۳۴۵۶/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)