افزایش دو برابری تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت:تسهیلات اشتغال برای جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در سال جاری دو برابر شد. به گزارش سرویس اجتماعی ،اقتصادی، پایگاه خبری بالویز”خضری”در نشست خبری با رسانه های محلی و ملی این شهرستان اظهار داشت:در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان مددجوی این […]

افزایش دو برابری تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت:تسهیلات اشتغال برای جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در سال جاری دو برابر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی ،اقتصادی، پایگاه خبری بالویز”خضری”در نشست خبری با رسانه های محلی و ملی این شهرستان اظهار داشت:در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان مددجوی این نهاد در شهرستان مهاباد در نظر گرفته شده است.

“خضری” با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و تسهیلات قرض الحسنه به ۳۶۳ خانواده پرداخت گردید،افزود:در سال جاری ۱۹۰ نفر جهت دریافت تسهیلات کم بهره و تسهیلات قرض الحسنه به بانک های عامل معرفی ،که در این راستا ۲ میلیارد تومان تا به اکنون محقق شده است.

رئیس کمیته امداد مهاباد تصریح کرد:کل خانواده های تحت پوشش این نهاد در شهرستان مهاباد در سال گذشته ۶ هزار و ۸۲ نفر بوده که امسال به ۶ هزار و ۸۵ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان مستمری به خانواده های مددجوی تحت پوشش پرداخت شده است ادامه داد: در ۵ ماه سال جاری پرداختی حق مستمری به این خانواده ها تا به اکنون ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

“خضری” با بیان اینکه سال گذشته در قالب وام کارگشا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد ، عنوان کرد : در سال جاری ۶۶ میلیون تومان  تسهیلات در قالب وام کارگشا به درخواست کنندگان پرداخت گردیده است.

رئیس کمیته امداد بیان کرد : یکی از موارد دیگر این نهاد استفاده مددجویان از ودیعه مسکن است که در سال گذشته ۱ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان ودیعه مسکن پرداخت شد و در ۵ ماه  سال جاری ۱۶۵ میلیون تومان پرداخت گردیده است.

“خضری” پرداخت از طریق صندوق امداد ولایت در سال گذشته را ۴ میلیارد و ۳۴۱ میلیون اعلام کرد و گفت : این پرداختی در سال جاری ۶۶۶ میلیون تومان بوده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۲۰ – ۰۶:۰۰:۱۰ / خبر۲۸۱۲/ کد خبر ۱۳۴۳۹/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)