۳ بخش کرونایی در بیمارستان مهاباد فعال شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از راه اندازی و فعال شدن ۳ بخش کرونایی در بیمارستان این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری بالویز”بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:دستگاه های اکسیژن ساز این مرکز در هر دقیقه ۱۸ لیتر اکسیژن تولید می کنند. “بهاء الدین حسینی” اظهار داشت:ویروس کرونا در شهرستان […]

3 بخش کرونایی در بیمارستان مهاباد فعال شد

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از راه اندازی و فعال شدن ۳ بخش کرونایی در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری بالویز”بهاء الدین حسینی”با اعلام این خبر افزود:دستگاه های اکسیژن ساز این مرکز در هر دقیقه ۱۸ لیتر اکسیژن تولید می کنند.

“بهاء الدین حسینی” اظهار داشت:ویروس کرونا در شهرستان از نوع دلتا است که دارای شدت و سرعت انتفال بالایی می باشد که  موجب افزایش مبتلایان و بستری ها در مهاباد شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،تصریح کرد:در طرح واکسیناسیون طرح ملی بیش از ۳۱ هزار نفر در این شهرستان واکسن دریافت کرده اند.

“حسینی”با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در مهاباد موفق به دریافت دُز دوم واکسن شده اند،عنوان کرد:تزریق واکسن به منزله پایان کرونا نیست.

او از شهروندان مهابادی درخواست کرد:دستور العمل های وزرات بهداشت را رعایت و نسبت به زدن ماسک در مکانهای عمومی اقدام کنند.

از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان ۴۱۴ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۵/۱۹- ۰۷:۰۰:۱۰ / خبر ۲۸۱۰ / کد خبر ۱۳۴۳۰ / س