خبرنگاران امانت دار مردم و مسئولین هستند

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:خبرنگاران علاوه بر رسالت آگاه رسانی،امانت دار مردم و مسئولین اجرایی هستند. به گزارش سرویس سیاسی،فرهنگی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی برگزار شد،اظهار داشت:قلم خبرنگار برای انتقاد های سازنده به عنوان یک […]

خبرنگاران امانت دار مردم و مسئولین هستند

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:خبرنگاران علاوه بر رسالت آگاه رسانی،امانت دار مردم و مسئولین اجرایی هستند.

به گزارش سرویس سیاسی،فرهنگی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد با حضور اصحاب رسانه های ملی و محلی برگزار شد،اظهار داشت:قلم خبرنگار برای انتقاد های سازنده به عنوان یک سرمایه اجتماعی نیاز است.

“معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،افزود:خبرنگاران پتانسل های موجودهر شهر به شمار می روند که مسئولین اجرایی نباید از این پتانسل غافل باشند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه،نقد سازنده می تواند در رفع مسائل جامعه یکی از اهرمهای مشکلات باشد، تصریح کرد:رسانه ها باید از هر نوع سیاه نمایی خوداری کرده و در نوشتن هر نوع نقدی پیشنهاد برای اجرایی شدن ارائه دهند.

“عارف خدرلو”ادامه داد:همکاری با رسانه ها و آستانه تحمل مدیران با این صنف می تواند در برداشتن بسیاری از موانع و مشکلات جامعه مفید باشد.

این مقام ارشد اداری ،عنوان کرد:جامعه امروزی نیاز به اطلاع رسانی و آگاه سازی است و این رسالت بر عهده خبرنگاران است.

“عارف خدرلو” گفت:امروزه بعضی با استفاده از مرز قومیت درصدد اختلاف و بر هم زدن وحدت هستند و باید هوشیار باشیم که قلم ابزار این اختلاف ها نشود و باید با چنین افرادی که موجب عوام فریبی و اختلاف می شوند مبارزه کنیم .

درپایان جلسه جهت پاسداشت تلاش بی وقفه رسانه های شهرستان با اهداء لوح ازآنها تقدیر بعمل آمد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۸ – ۶:۳۰:۲۵ / خبر ۲۸۰۸ / کد خبر ۱۳۴۲۳/ د