۷۹ درصد از جمعیت استان آذربایجان غربی دوز اول واکسن را دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی،گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی واکسیناسیون،۷۹ درصد از جمعیت استان آذربایجان غربی دوز اول واکسن را دریافت کرده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری – تحلیلی بالویز“جواد آقازاده”با اعلام این خبر افزود:استان آذربایجان غربی با امکانات و زیرساختهای ایجاد شده توان واکسینه کردن ۳۰ […]

79 درصد از جمعیت استان آذربایجان غربی دوز اول واکسن را دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی،گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی واکسیناسیون،۷۹ درصد از جمعیت استان آذربایجان غربی دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری – تحلیلی بالویز“جواد آقازاده”با اعلام این خبر افزود:استان آذربایجان غربی با امکانات و زیرساختهای ایجاد شده توان واکسینه کردن ۳۰ هزار نفر را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی،تصریح کرد:آمار بیماری رو با افزایش است و نوع ویروس کرونای استان آذربایجان غربی از نوع دلتاست که درصد شیوع بالایی دارد.

“جواد آقا زاده”اظهار داشت:ظرفیت بیمارستانهای طالقانی،امام خمینی(ره) و امام رضا تکمیل شده و با توجه به وضع کنونی،بیمارستانهای خصوصی و بیمارستان عارفیان و ارتش نیز برای بستری کردن بیماران کرونایی در حد ظرفیتشان کمک می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،ادامه داد:واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در استان در حال اجراست و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir جهت اطلاع از زمان و مکان واکسیناسیون خود ثبت نام نمایند.

 وی در پایان به این نکته اشاره کرد:که با تزریق دو دوز واکسن همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی الزامیست و با تزریق دو دوز هم نمی توان مطمئن بود که کرونا شکست خورده است. 

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۷ -۱۱:۳۵:۵۲ / خبر ۲۸۰۷/ کد خبر ۱۳۴۱۸ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)