مهاباد صاحب پلیس راه می شود

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد،گفت:با تلاش و پیگیری مسوولان و همراهی خیرین به زودی شهرستان مهاباد صاحب پلیس راه می شود. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به مشکلات زمین واگذاری شده جهت احداث پلیس راه این شهرستان و پس از رفع موانع به زودی […]

مهاباد صاحب پلیس راه می شود

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد،گفت:با تلاش و پیگیری مسوولان و همراهی خیرین به زودی شهرستان مهاباد صاحب پلیس راه می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به مشکلات زمین واگذاری شده جهت احداث پلیس راه این شهرستان و پس از رفع موانع به زودی شاهد افتتاح پلیس راه خواهیم شد.

“سرهنگ محمد توحیدی” افزود:داشتن ساختمان پلیس راه در این شهرستان از مطالبات اساسی شهروندان به شمار می رود،که اینک پس از رفع مشکلات قانونی با افتتاح این مرکز شاهد خدمت رسانی خواهیم بود.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به انتقال سند از طرف خیر مهابادی جهت احداث ساختمان،تصریح کرد:درچند روز آینده دفتر پلیس راه در ساختمان راهنمایی و رانندگی در مهاباد تا شروع ساخت و ساز ساختمان راه اندازی می شود.

“این مقام ارشد نظامی”ادامه داد:مشکلات تصادفی در محور مهاباد -سردشت و مهاباد – نقده موجب مشکلات عدیدی برای شهروندان شده بود که به دلیل پلیس راه ،می بایست پلیس میاندوآب و یا نقده در محل حادثه حضور پیدا می کرد.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۷ – ۰۶:۱۰:۰۰/ خبر ۲۸۰۶ / کد خبر ۱۳۴۱۱ / ی

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)