افزایش ٣٥درصدی اعمال قانون راهنمایی و رانندگی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد،از افزایش ٣٥درصدی اعمال قانون راهنمایی و رانندگی نسبت مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان خبرداد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ ابراهیمی” با اعلام این خبر اظهار داشت:هدف پرسنل راهنمایی و رانندگی روانسازی ترافیک در سطح شهرستان است و افزایش ۳۵ درصدی اعمال قانون دلیل بر حضور پرسنل […]

افزایش ٣٥درصدی اعمال قانون راهنمایی و رانندگی در مهاباد

مهاباد/بالویز/رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد،از افزایش ٣٥درصدی اعمال قانون راهنمایی و رانندگی نسبت مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان خبرداد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز”سرهنگ ابراهیمی” با اعلام این خبر اظهار داشت:هدف پرسنل راهنمایی و رانندگی روانسازی ترافیک در سطح شهرستان است و افزایش ۳۵ درصدی اعمال قانون دلیل بر حضور پرسنل در سطح معابر و میدان می باشد.

“سرهنگ ابراهیمی” افزود:اعمال قانون به تنهایی جوابگو رفتار رانندگان متخلف نیست و در صورت واگذاری یک دستگاه جرثقیل از سوی شهرداری بە راهنمایی و رانندگی، این خودروها بە پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس راهنمایی و رانندگی مهاباد،تصریح کرد:اعمال قانون توسط پرسنل راهنمایی و رانندگی برای برخی از خودروها در سطح شهر بوده که موجب سد معبر و نقض حقوق شهروندی شده بوده اند اعمال شده است.

“سرهنگ ابراهیمی” ادامه داد:رانندگان برای دریافت برگ تردد(در ایام کرونا)  باید که بر روی سامانه ثبت نام کنند و هر برگه تردد دستی فاقد اعتبار است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۴ -۱۱:۱۵:۱۰/ خبر ۲۸۰۱/ کد خبر ۱۳۳۸۹/ پ