تاکید فرماندار مهاباد بر ساماندهی نمایشگاه های خودرو

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:در راستای احترام به حقوق شهروندی ،نمایشگاه های خودروی سطح شهرستان باید ساماندهی شوند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در دومین جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضای شورا برگزار شد،اظهار داشت:با توجه به مطالبات شهروندان و احترام به حقوق شهروندی،نمایشگاه خودروهای خیابان […]

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:در راستای احترام به حقوق شهروندی ،نمایشگاه های خودروی سطح شهرستان باید ساماندهی شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو” در دومین جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور اعضای شورا برگزار شد،اظهار داشت:با توجه به مطالبات شهروندان و احترام به حقوق شهروندی،نمایشگاه خودروهای خیابان سرداران،محمدقاضی،پس از بررسی ساماندهی شود.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه حقوق شهروندی یکی از ارکان اساسی در رفتارهای اجتماعی شهری است، افزود:درصورتی که صنف متخلف ، موجب سلب آسایش و ایجاد معبر کند باید با وی برخورد و اعمال قانون صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،تصریح کرد:هدف از ساماندهی روان سازی و توجه به خواسته شهروندان است و کسانی که قانون را نقض می کنند باید برخورد شود.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،ادامه داد:شهرداری موظف است که در خصوص امنیت شهری در جهت ایجاد توقف گاه ماشین های سنگین که در سطح شهرستان اقدام به پارک می کنند اقدام کند.

“عارف خدرلو”گفت:درصورتی که شهرداری توان ایجاد فضای لازم برای توقف گاه ماشین های سنگین را ندارد نیاز است مسیر را برای بخش خصوصی مهیا کرده تا نسبت به ایجاد پارکینگ برای ماشین های سنگین اقدام کند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۴ – ۰۶:۳۰:۵۸/ خبر ۲۸۰۰/ کدخبر ۱۳۳۸۶/ پ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)