بیش از ۵۰۰فرهنگی در مهاباد واکسن دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/ رئیس مرکز بهداشت  شهرستان مهاباد گفت : ۵۲۰ فرهنگی در مهاباد تا به اکنون واکسن کرونا دریافت کرده اند. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر افزود:۵۲۰ نفر از فرهنگیان و معلمان شهرستان مهاباد تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند. رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد،افزود: همزمان با […]

بیش از 500فرهنگی در مهاباد واکسن دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/ رئیس مرکز بهداشت  شهرستان مهاباد گفت : ۵۲۰ فرهنگی در مهاباد تا به اکنون واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“قاسم امینی” با اعلام این خبر افزود:۵۲۰ نفر از فرهنگیان و معلمان شهرستان مهاباد تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد،افزود: همزمان با شروع واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان این شهرستان، تاکنون به ۵۲۰ نفر از فرهنگیان و معلمان این شهرستان دُز اول واکسن کرونا تزریق شده است.

“قاسم امینی”با تأکید بر اینکه روند واکسیناسیون با تمام توان درحال انجام است، افزود:از شهرداری درخواست شده است، شرایط لازم را برای پایگاه خودرویی در زمان بارش باران با راه اندازی سایبان فراهم کند تا از این پایگاه که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است، بتوان بیشتر استفاده کرد.

“امینی” اضافه کرد:با دریافت دُز دوم واکسن کرونا توسط فرهنگیان در شهریورماه امسال زمینه بازگشایی مدارس و برگزاری کلاسهای حضوری فراهم خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ نفر از شهروندان به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۳ – ۱۰:۳۵:۴۸ / خبر ۲۷۹۹/ کد خبر ۱۳۳۷۶/ چ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)