روزانه ۲ هزار نفر در مهاباد علیه بیماری کرونا واکسن دریافت می کنند

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از ۲ برابر شدن ظرفیت تزریقات واکسن کرونا در مهاباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری – تحلیلی بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:با توجه به ۲ برابر شدن ظرفیت تزریق واکسن کرونا در مهاباد،روزانه ۲ هزار نفر در این شهرستان علیه این بیماری واکسینه […]

روزانه 2 هزار نفر در مهاباد علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد از ۲ برابر شدن ظرفیت تزریقات واکسن کرونا در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت،پایگاه خبری – تحلیلی بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:با توجه به ۲ برابر شدن ظرفیت تزریق واکسن کرونا در مهاباد،روزانه ۲ هزار نفر در این شهرستان علیه این بیماری واکسینه می شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:وجود پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه آزاد مهاباد و همچنین افزایش ۵ تیم تزریق موجب افزایش سرعت گرفتن واکسن در بین شهروندان مهابادی شده است.

“بهاء الدین حسینی” با اشاره به اینکه نخستین پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید۱۹ در مهاباد افتتاح شده است،تصریح کرد:شهرستان مهاباد اولین شهرستان استان بعد از مرکز استان است که با راه اندازی پایگاه خودرویی واکسیناسیون اقدام به تزریق واکسن کرده و روزانه ۶۰۰نفر دوز واکسن دریافت می کنند.

به گزارش سایت خبری بالویز، علاوه بر پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در ۲ پایگاه تجمیعی و ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیز روند واکسیناسیون در حال انجام است.

از زمان شیوع بیماری کرونا ۴۰۷ نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۱۰ -۶:۴۵:۵۳ / خبر ۲۷۹۲ / کد خبر ۱۳۳۴۵ / ی

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)