نجات جان زن باردار توسط اوژانس مهاباد

مهاباد/بالویز/مسئوول روابط عمومی اورژانس مهاباد از نجات جان زن باردار و نوزاد وی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سینا باغچه ای” با اعلام این خبر افزود:تکنسین‌های پایگاه کیتکه فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد جان مادر و نوزاد را در روستای صعب العبور بهرام آباد نجات دادند. مسئوول روابط […]

نجات جان زن باردار توسط اوژانس مهاباد

مهاباد/بالویز/مسئوول روابط عمومی اورژانس مهاباد از نجات جان زن باردار و نوزاد وی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سینا باغچه ای” با اعلام این خبر افزود:تکنسین‌های پایگاه کیتکه فوریت‌های پزشکی شهرستان مهاباد جان مادر و نوزاد را در روستای صعب العبور بهرام آباد نجات دادند.

مسئوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد،اظهار داشت:در پی تماس همسر مادر باردار با اورژانس ۱۱۵ شهرستان از مرکز EOC شهرستان به پایگاه فوریت‌های پزشکی کیتکه خبری مبنی بر وجود مادر باردار پرخطر در روستای بهرام آباد بلافاصله اکیپ فوریت‌های پزشکی با طی نمودن مسافت ۶۵ کیلومتری و جاده خاکی خود را به روستای اقماری بهرام آباد رسانده و جان مادر باردار پرخطر که به دنبال پاره شدن کیسه آب و تولد نوزاد به خطر افتاده بود را از مرگ نجات دادند.

“سینا باغچه‌ای”تصریح کرد:بلافاصله اقدامات اندازه گیری علائم حیاتی، رگ گیری، سرم تراپی و اکسیژن تراپی بر روی بیمار در محل توسط فوریت‌های پزشکی انجام گرفت و اقدامات پس از زایمان برای مادر باردار پرخطر در منزل وی انجام گرفت و مادر باردار پرخطر و نوزاد وی را تا بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد همراهی و به بخش زایمان بیمارستان انتقال دادند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ – ۱۱:۰۵:۱۰ / خبر ۲۷۸۷/ کد خبر ۱۳۳۲۵/ پ