متخلف زنده گیری سهره طلایی در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مهاباد از دستگیری یک نفر متخلف زنده گیری سهره طلایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:برابر گزارشات واصله و پیگیری موضوع، مامورین یگان حفاظت اداره در یکی روستاهای این شهرستان یک نفر متخلف که اقدام به […]

متخلف زنده گیری سهره طلایی در مهاباد دستگیر شد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مهاباد از دستگیری یک نفر متخلف زنده گیری سهره طلایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:برابر گزارشات واصله و پیگیری موضوع، مامورین یگان حفاظت اداره در یکی روستاهای این شهرستان یک نفر متخلف که اقدام به زنده گیری و حمل سهره طلایی کرده بود،شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:از متخلف دو عدد قفس تله ای و نگهداری سهره، یک رشته تور دام زنده گیری پرندگان و پنج سهره طلایی کشف شد.

“فاروق سخنور”اظهار داشت:این پرندگان در زیستگاههای مناسب رها سازی شدند و پرونده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری ارجاع شد.

“سخنور”تصریح کرد: براساس مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست پرنده سهره از گونه های حمایت شده است و هرگونه نگهداری و حمل آن غیر قانونی بوده و مشمول ضرر و زیان می باشد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۰۶ – ۶:۱۵:۲۵ / خبر ۲۷۸۵/ کد خبر ۱۳۳۱۴/ خبر نگار:تکمه چی / چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)