بیش از ۲۰ هزار نفر در مهاباد واکسن دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:تاکنون بیش از ۲۴ هزار و ۱۷  نفر از واجدین شرایط در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت ،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:تاکنون ۱۷ هزار و ۴۹۹ نفر واجدین شرایط در مرحله اول واکسن کرونا دریافت و ۶ هزار و […]

بیش از 20 هزار نفر در مهاباد واکسن دریافت کرده اند

مهاباد/بالویز/رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد،گفت:تاکنون بیش از ۲۴ هزار و ۱۷  نفر از واجدین شرایط در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،سلامت ،پایگاه خبری بالویز“بهاء الدین حسینی” با اعلام این خبر افزود:تاکنون ۱۷ هزار و ۴۹۹ نفر واجدین شرایط در مرحله اول واکسن کرونا دریافت و ۶ هزار و ۵۱۸ نفر نیز دز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دز اول واکسنه شده اند.

“حسینی” افزود: واکسیناسیون کرونا در ۲ پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی و ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت روستایی انجام می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: افراد بالای ۶۰ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده خواهشمند است در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و دریافت پیامک زمان و مکان تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۰۵ – ۰۶:۴۵:۱۲ / خبر ۲۷۸۴/ کد خبر ۱۳۳۱۰/ س

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)