خریداری بیش از ۱۶ هزار تن گندم در مهاباد

مهاباد/بالویز/ تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۶۴ تن گندم از کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شده است. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز،مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی مهاباد با اعلام این خبر افزود: ۱۶ هزار و ۶۴۴ تن گندم در مهاباد خریداری شد. “خدر مازوچی” اظهار داشت:از زمان آغاز کار برداشت گندم […]

خریداری بیش از 16 هزار تن گندم در مهاباد

مهاباد/بالویز/ تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۶۴ تن گندم از کشاورزان این شهرستان به صورت تضمینی خریداری شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز،مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی مهاباد با اعلام این خبر افزود: ۱۶ هزار و ۶۴۴ تن گندم در مهاباد خریداری شد.

“خدر مازوچی” اظهار داشت:از زمان آغاز کار برداشت گندم تاکنون،۱۶ هزار و ۶۴۴ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان خریداری و تحویل مراکز خرید دولتی شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی مهاباد با اشاره به اینکه امسال ۶ مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان راه‌اندازی شد،اضافه کرد:این مراکز شامل پنج مرکز تعاون روستایی از جمله “کیتکه”، “خلیفان”، “قره‌بلاغ” و “عبدالله‌کرده” و یک سیلوی بخش دولتی و کارخانه قزل دشت و سنبل است که امسال کار خرید گندم را از کشاورزان این شهرستان برعهده دارند.

او ادامه داد:مدت زمان پرداخت وجه گندم‌کاران،حداکثر ۱۰ روز پس از معرفی به بانک بوده که این امر در رضایت مندی کشاورزان موثر است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی مهاباد با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم با چهار درصد افت مفید و ۲ درصد افت غیرمفید و حداکثر با ۲ درصد سن زدگی را ۵۰ هزار ریال اعلام کرد،افزود:تمامی مراکز خرید گندم این شهرستان از ساعت هشت صبح تا هشت شب گندم کشاورزان را تا اواسط شهریورماه تحویل می‌گیرند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۰۴ -۱۲:۱۰:۵۲ / خبر ۲۷۸۲/ کد خبر ۱۳۲۹۸/ س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)