افراد تحت شمول واکسیناسیون در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ثبت نام کنند

مهاباد/بالویز/افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام کنند. به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری بالویز،مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه شماره ۱۱ خود در خصوص برنامه ملی واکسیناسیون […]

افراد تحت شمول واکسیناسیون در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ثبت نام کنند

مهاباد/بالویز/افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی سلامت،پایگاه خبری بالویز،مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه شماره ۱۱ خود در خصوص برنامه ملی واکسیناسیون کووید۱۹ اعلام کرد: افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام نمایند. 

به گزارش وبدا، متن این اطلاعیه بدین شرح است: 

بسمه تعالی

به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند نظر به ارتقای ظرفیت واکسیناسیون روزانه در سراسر کشور و فراهمی واکسن مورد نیاز برای تکمیل واکسیناسیون گروه‌های اعلام شده و با توجه به دریافت واکسن در بخش قابل توجهی از هموطنان ثبت نام شده، مستدعی است به منظور تداوم روند روزهای اخیر و پیشگیری از کندشدن فرآیند واکسیناسیون، افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat. gov. ir و اخذ نوبت اقدام نمایند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۵/۰۱-۱۲:۳۰:۲۵ / خبر ۲۷۷۵/ کد خبر ۱۳۲۷۱/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)