انهدام باند سلاح و مهمات در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از انهدام باند سلاح، مهمات و کشف ۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده […]

انهدام باند سلاح و مهمات در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد از انهدام باند سلاح، مهمات و کشف ۴ قبضه سلاح شکاری و جنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی “اظهار کرد:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

“توحیدی” افزود: ماموران این انتظامی در اجرای این طرح ۵ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی (کلت کمری) به همراه یک تیغه خشاب، ۸ تیر جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

“سرهنگ توحیدی” با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند،خاطرنشان کرد:در راستای آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۳۰ – ۱۱:۲۵:۴۵ / خبر ۲۷۵۶/ کد خبر ۱۲۹۶۵/ چ

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)