تلف شدن صدها قطعه ماهی در رودخانه قویطل مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره محیط زیست مهاباد،از تلف شدن صدها قطعه ماهی در رودخانه روستای قویطل این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:بر اثر خشکسالی و کم آبی صدها بچه ماهی در رودخانه روستای قویطل تلف شدند. رئیس اداره محیط زیست مهاباد،اظهارکرد:هر ساله به دلیل کم آبی […]

تلف شدن صدها قطعه ماهی در رودخانه قویطل مهاباد

مهاباد/بالویز/رئیس اداره محیط زیست مهاباد،از تلف شدن صدها قطعه ماهی در رودخانه روستای قویطل این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس محیط زیست،پایگاه خبری بالویز“فاروق سخنور” با اعلام این خبر افزود:بر اثر خشکسالی و کم آبی صدها بچه ماهی در رودخانه روستای قویطل تلف شدند.

رئیس اداره محیط زیست مهاباد،اظهارکرد:هر ساله به دلیل کم آبی رودخانه ها در فصل تابستان در این مسیرها ماندآب تشکیل شده و با افزایش گرما و تبخیر موجب تلف شدن ماهی ها می شود.

“فاروق سخنور”تصریح کرد:به دنبال حادثه تلف شدن و مرگ و میر بچه ماهی‌ها و با توجه به نمونه گیری‌ و اندازه گیری‌های انجام شده در واحد حجم بیش از دسته‌های صد تایی از بچه ماهی‌ها در این حادثه تلف شده اند.

به گزارش سایت خبری بالویز در چند روز گذشته،شهروندی با ارسال تصاویری از تلف شدن صدها قطعه ماهی زیر پل قویطل مهاباد خبر داده بود و خواستار پیگیری و رسیدگی این مسئله زیست محیطی شد.

روستای قویطل در محور مهاباد -سردشت و از توابع شهر خلیفان است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۵ -۰۶:۵۰:۳۰ / خبر ۲۷۴۵/ کد خبر ۱۲۹۱۱/ ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)