فرماندار مهاباد خواستار ساماندهی متکدیان شد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،خواستار ساماندهی و اجرای شدن جمع آوری متکدیان سطح شهرستان مهاباد شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه ساماندهی و کنترل متکدیان که در سالن فرمانداری این شهرستان با حضور اعضاء این جلسه برگزار شد،اظهار داشت:مشارکت اجتماعی شهروندان مهابادی موجب شده است که این شهرستان به […]

فرماندار مهاباد خواستار ساماندهی متکدیان شد

مهاباد/بالویز/ معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،خواستار ساماندهی و اجرای شدن جمع آوری متکدیان سطح شهرستان مهاباد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در جلسه ساماندهی و کنترل متکدیان که در سالن فرمانداری این شهرستان با حضور اعضاء این جلسه برگزار شد،اظهار داشت:مشارکت اجتماعی شهروندان مهابادی موجب شده است که این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای مهم و برتر در این حوزه باشد.

“عارف خدرلو” افزود:استفاده و سوء استفاده از احساسات مردم و شهروندان توسط متکدیان نباید موجب پدیده رواج متکدی در سطح شهرستان شود و با توجه به اهمیت و جلوگیری از این پدیده اجتماعی ،نیاز است که فرهنگ سازی لازمه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه متکدیان باید ساماندهی شوند،تصریح کرد:افراد متکدی باید از لحاظ جنسیتی،محل زندگی و میزان نیازمندی تفکیک و ساماندهی شوند.

فرماندار ویژه مهاباد،اضافه کرد:طرح اجرای جمع آوری متکدیان در سطح شهر باید به صورت مستمر اجرا شده و نیاز است دهیاران و بخشداران در خصوص کنترل تکدی گری با همکاری ارگانهای زیر ربط همکاری لازمه را داشته باشند.

به گزارش سایت خبری بالویز،مدتی است در سطح شهرستان افرادی با عناوین مختلف در گوشه و خیابان های اقدام به تکدی گری کرده که موجب گلایه شهروندان نسبت به این موضوع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۴ – ۶:۴۰:۲۵ / خبر ۲۷۴۳ / کد خبر ۱۲۹۰۰/ پ