ممنوعیت تردد شبانه خودروها در مهاباد تشدید می شود

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد گفت:محدودیت‌های منع تردد شبانه در مهاباد درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تشدید می‌یابد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در این شهرستان از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد تشدید می یابد.  فرمانده انتظامی مهاباد،اظهار داشت:در راستای اجرای مصوبات ستاد […]

ممنوعیت تردد شبانه خودروها در مهاباد تشدید می شود

مهاباد/بالویز/ فرمانده انتظامی مهاباد گفت:محدودیت‌های منع تردد شبانه در مهاباد درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تشدید می‌یابد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی”با اعلام این خبر افزود:ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در این شهرستان از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد تشدید می یابد.

 فرمانده انتظامی مهاباد،اظهار داشت:در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به وضعیت شهرستان، محدودیت‌ها توسط پلیس برای (پلاک‌های بومی و غیربومی) از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد با شدت بیشتری اعمال و خودرو‌های رانندگان متخلف به پارکینگ منتقل خواهد شد.

“سرهنگ محمد توحیدی” تصریح کرد: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی، به شهر‌های قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به سایر شهر‌ها ممنوع است.

او ادامه داد: تا قبل از این ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های مشمول در همه شهر‌های قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر اجرا می‌شد، اما بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح اکنون در تمام شهر‌ها قابل اجرا است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری بالویز”تغییر رنگبندی کرونایی مهاباد از حالت زرد به نارنجی موجب شده است ،که شهروندان جهت پیشگیری و مبارزه با این بیماری از تجمع مجالس ترحیم و عروسی خوداری کرده و در هر مکانی از ماسک استفاده کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۳ – ۰۶:۲۵:۴۵ / خبر ۲۷۴۱ / کد خبر ۱۲۸۸۹ / چ