وضعیت کرونایی مهاباد نارنجی شد

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی،گفت:موج پنجم کرونا، وضعیت مهاباد را نارنجی کرد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مصطفوی” با اعلام این خبر اظهار کرد:شهرستان‌‍‌های با وضعیت نارنجی در آذربایجان‌غربی به ۱۱ مورد افزایش یافت. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی،افزود:بااعلام وزارت بهداشت و نرم افزار ماسک شهرستان خوی به جمع ۱۴۳ شهر […]

وضعیت کرونایی مهاباد نارنجی شد

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی، امنیتی ، اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی،گفت:موج پنجم کرونا، وضعیت مهاباد را نارنجی کرد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مصطفوی” با اعلام این خبر اظهار کرد:شهرستان‌‍‌های با وضعیت نارنجی در آذربایجان‌غربی به ۱۱ مورد افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی،افزود:بااعلام وزارت بهداشت و نرم افزار ماسک شهرستان خوی به جمع ۱۴۳ شهر با وضعیت قرمز کرونایی پیوست.

وی ادامه داد:در حال حاضر به غیر از خوی، شهر‌های ماکو، چالدران، سلماس، ارومیه، اشنویه، نقده، میاندوآب، مهاباد، پیرانشهر، بوکان، شاهین‌دژ، در وضعیت نارنجی و شهر‌های پلدشت، چایپاره، شوط، سردشت و تکاب در وضعیت زرد قرار دارند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی،گفت: طی شبانه روز گذشته ۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان مهاباد بستری شدند.

به گزارش سایت خبری بالویز،رنگبندی کرونایی مهاباد از حالت زرد به نارنجی نوع هشدار در خصوص شروع موج پنجم در این شهرستان است،لذا شهروندان از هر نوع تجمع در محافل خودداری ، استفاده از ماسک و توصیه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۲ – ۰۶:۳۵:۴۵ / خبر ۲۷۳۸ / کد خبر ۱۲۸۸۱ / س