کشف بیش از ۱۷۰۰ بطری انواع سموم کشاورزی تقلبی در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،از کشف و ضبط ۱ هزار و ۷۲۳ بطری انواع سموم تقلبی کشاورزی در مهاباد خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق و تقلبی در شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. […]

کشف بیش از 1700 بطری انواع سموم کشاورزی تقلبی در مهاباد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی مهاباد،از کشف و ضبط ۱ هزار و ۷۲۳ بطری انواع سموم تقلبی کشاورزی در مهاباد خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” با اعلام این خبر افزود:در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق و تقلبی در شهرستان مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مهاباد،اظهارداشت:پلیس طی انجام یک سری کارهای اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار داد.

“سرهنگ محمد توحیدی” تصریح کرد:در این بازرسی ها تعداد ۱۷۲۳ بطری انواع سموم کشاورزی، ۳ دستگاه سشوار صنعتی یک دستگاه پلمپ بطری، یک دستگاه نصب سلفون و مقادیر زیادی بطری خالی و انواع برچسب سوم کشاورزی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مشکوفه قریب به ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و تحویل وی به مراجع قضایی در این باره افزود: با توجه به اینکه اینگونه سموم کشاورزی غیرمجاز بوده از کشاورزان عزیز درخواست می شود اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۲۱ – ۱۲:۴۵:۱۲ / خبر ۲۷۳۶/ کد خبر ۱۲۸۵۸ /د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)