تخصیص ۷۰۰میلیون ریال کمک به انجمن های فرهنگی و هنری مهاباد

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،گفت:در سال جاری در راستای کمکهای مالی ،۷۰۰ میلیون ریال به انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان تخصیص داده شده است. به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری بالویز،با اعلام این خبر اظهار داشت:جهت اجرای برنامه ها و فعالیت […]

تخصیص 700میلیون ریال کمک به انجمن های فرهنگی و هنری مهاباد

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،گفت:در سال جاری در راستای کمکهای مالی ،۷۰۰ میلیون ریال به انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان تخصیص داده شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و هنری،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” در گفتگوی اختصاصی با سایت خبری بالویز،با اعلام این خبر اظهار داشت:جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به انجمن های این شهرستان تخصیص داده شده است که به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرونا علاوه بر اینکه موجب کاهش فعالیت های اقتصادی و اجتماعی شده است ،افزود:شیوع بیماری کرونا موجب عدم برگزاری بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری شد و این بیماری بسیاری از فعالیت ها را در جهان تحت تاثیر خود قرار داد.

“جلال محمود زاده” تصریح کرد:نگاه ما به مقوله فرهنگ و هنر مثبت است و همیشه در کنار هنرمند برای رسیدن به خواسته های آنها تلاش می کنیم.

“محمود زاده “با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی و هنری مهاباد،عنوان کرد:با روی کار آمدن دور جدید شوراهای اسلامی شهرستان انتظار می رود،جهت تسریع در ساخت مجتمع فرهنگی و هنری با استفاده ار اعتبارات فرهنگی شهرداری و جذب اعتبارات ملی با همکاری و همیاری،مسئولین شهرستانی و استانی، اقدام عاجل صورت گیرد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه سینمای شهرستان مهاباد به دلیل عدم استاندارد نبودن و استهلاک ساختمان ،مکان مناسبی برای نمایش نیست و از مسئولین اجرایی شهرستان درخواست کرد:جهت بهبود و استاندارد سازی سالن سینما اقدام و از ورود بخش خصوصی برای ساخت سینما استقبال کرد.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است،این شهرستان دارای انجمن های فعال فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف نمایشی و سینمایی و فارغ التحصیلان این حوزه است که همه ساله در سکوهای ملی و بین المللی در عرصه های مختلف افتخار کسب می کنند.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ – ۰۶:۴۵:۱۰ / خبر ۲۷۳۵ / کد خبر ۱۲۸۵۴ / د