بیش از ۲ کیلو گرم تریاک در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با تهیه و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد […]

بیش از 2 کیلو گرم تریاک در مهاباد کشف شد

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از کشف ۲ کیلو و ۳۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ محمد توحیدی” اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با تهیه و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان طی یک عملیات موفقیت آمیز،در حوزه استحفاظی موفق به کشف مقدار ۲ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد،افزود:در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی گردیده است.

“سرهنگ محمد توحیدی” ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان مهابادی از آنها خواست:تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۹-۰۶:۵۰:۱۲/ خبر ۲۷۳۱/ کد خبر ۱۲۸۳۵/ ش