میزان بهرمندی روستاهای مهاباد از نعمت گاز طبیعی ۷۳ درصد است

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:میزان بهرمندی روستاهای مهاباد از نعمت گاز طبیعی ۷۳ درصد است که با اجرای پروژه های جدید به بیش از ۸۰ درصد می رسد. به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” در آیین کلنگ زنی عملیات گاز رسانی به روستای اوزندره با اعلام این خبر اظهارداشت:میزان بهرمنده […]

میزان بهرمندی روستاهای مهاباد از نعمت گاز طبیعی 73 درصد است

مهاباد/بالویز/نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت:میزان بهرمندی روستاهای مهاباد از نعمت گاز طبیعی ۷۳ درصد است که با اجرای پروژه های جدید به بیش از ۸۰ درصد می رسد.

به گزارش سرویس اقتصادی،پایگاه خبری بالویز“جلال محمود زاده” در آیین کلنگ زنی عملیات گاز رسانی به روستای اوزندره با اعلام این خبر اظهارداشت:میزان بهرمنده روستاهای ما از نظرجمعیتی ۷۳ درصد است در حال حاضر با اجرایی کردن این دو پروژه به ۸۵ درصد می رسد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ،افزود:امیدواریم تا اواخر ۱۴۰۲ بتوانیم همه روستاهای بالای ۲۵ خانوار شهرستان مهاباد را باهمت و تلاش شرکت گاز استان ،گاز کشی کنیم.

“جلال محمود زاده” افزود:گازرسانی به روستاهای اوزندره سفلی،اوزندره علیا و کهنه ده بخش مرکزی با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

وی تصریح کرد:با احداث شبکه داخلی خط انتقال،وبهره برداری از این طرحها ضریب نفوذ گاز مهاباد به بیش از ۸۵ درصد می رسد.

شهرستان مهاباد یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است در حال حاضر ۵۷ روستای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهرمند هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۶ – ۰۶:۴۵:۴۵ / خبر ۲۷۲۶ / کد خبر ۱۲۸۰۰/ چ