معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در پیرانشهر

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر از معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده ” با اعلام این خبر گفت:بالغ بر ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در سه ماهه سال جاری کشف و […]

معدوم سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در پیرانشهر

مهاباد/بالویز/ رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر از معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس سلامت،پایگاه خبری بالویز“مجید کاسیان زاده ” با اعلام این خبر گفت:بالغ بر ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در سه ماهه سال جاری کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر،افزود:در بازدید و پایش بازرسان سلامت محیط وکار از اماکن تهیه و توزیع درسه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۲‌ تن مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی شد.

“کاسیان زاده”اظهارداشت: بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای روزانه در دو شیفت صبح و عصر درقالب برنامه فوریت سلامت و محیط کار وطرح تشدید به صورت مستمر و مداوم از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی بازدید و پایش بعمل می آورند.

وی با اشاره به این که با توجه به فصل گرما و شرایط نامناسب نگهداری در بعضی از این اماکن طرح تشدید بازدید روزانه در دستور کار بازرسان قرار دارد،تصریح کرد: در این بازدید و پایش ها بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد شده بعلت انقضاء تاریخ مصرف و یا شرایط نامناسب نگهداری؛ از سطح عرضه جمع آوری و معدوم سازی گردید.

“کاسیان زاده “ادامه داد:جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز و جلوگیری از هرگونه مسمومیت ناشی از مواد غذایی فاسد شده همشهریان عزیز میتوانند،درصورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در مواد غذایی با واحد سلامت محیط وکار این شهرستان و یا باسامانه سراسری ۱۹۰ تماس و یا با شماره واحد سلامت محیط وکار ۴۴۲۳۲۷۳۵ این شهرستان تماس حاصل فرمایند.

به گزارش سایت خبر بالویز،شهرستان پیرانشهر یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۵ – ۱۱:۰۸:۱۰ / خبر ۲۷۲۴ / کد خبر ۱۲۷۹۷ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)