موج پنجم کرونا در حال تغییر وضعیت شهر هاست

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت موج پنجم کرونا در حال تغییر وضعیت شهر ها از زرد و نارنجی به قرمز است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری بالویز،علی مصطفوی اظهار داشت:شهرستان مهاباد هم اکنون با شش شهر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد. مصطفوی،افزود:طبق اعلام وزارت بهداشت از ۱۷ شهرستان این […]

موج پنجم کرونا در حال تغییر وضعیت شهر هاست

مهاباد/بالویز/معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت موج پنجم کرونا در حال تغییر وضعیت شهر ها از زرد و نارنجی به قرمز است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری بالویز،علی مصطفوی اظهار داشت:شهرستان مهاباد هم اکنون با شش شهر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

مصطفوی،افزود:طبق اعلام وزارت بهداشت از ۱۷ شهرستان این استان ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی است در حالی که این رقم در ابتدای هفته گذشته ۷ مورد بود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:هم اینک شهر های ارومیه ، خوی ، بوکان ، ماکو ، پیرانشهر ، سلماس ، اشنویه چالدران و شاهین دژ در آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

علی مصطفوی اضافه کرد:شهر های مهاباد تکاب نقده و سردشت در جنوب و پلدشت و شوط و چایی پاره در شمال این استان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

به گزارش سایت خبری بالویز از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس در این شهرستان ۴۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۴ – ۱۵:۲۳:۴۵ / خبر ۲۷۲۳ / کد خبر ۱۲۷۹۰ / د

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)