جزئیات آتش سوزی پارکینگ خیابان حافظ در مهاباد

مهاباد/بالویز/معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد،جزئیات آتش سوزی پارکینگ خیابان حافظ در مهاباد،را تشریح کرد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“سيد نصير محمودي”با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از خیابان های این شهرستان،ماموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند. […]

جزئیات آتش سوزی پارکینگ خیابان حافظ در مهاباد

مهاباد/بالویز/معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد،جزئیات آتش سوزی پارکینگ خیابان حافظ در مهاباد،را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“سيد نصير محمودي”با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از خیابان های این شهرستان،ماموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري مهاباد،اظهار داشت:تیم های عملیاتی آتش نشانی،جهت کنترل آتش سوزی در محل حضور یافته و اقدام به مهار آتش به اطراف شدند.

“سید نصیر محمودی” تصریح کرد:این حادثه خوشبختانه هیچ نوع تلفاتی جانی و مصدومیتی نداشت اما موجب خسارات مالی به محیط پارکینگ شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است،ادامه داد:در این عملیات ۵ خودروی عملیاتی برای مهار آتش به محل اعزام شده بودند.

 سازمان آتش‌نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۱۰ – ۰۶:۵۰:۴۵ / خبر ۲۷۱۵ / کد خبر ۱۲۷۵۸ / پ