عاملان توزیع مواد مخدر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/جانشین انتظامی مهاباد از دستگیری عاملان فروش مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح جنگی و یک ورق دینار جعلی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده”اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت می‌کند بررسی موضوع، […]

عاملان توزیع مواد مخدر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد/بالویز/جانشین انتظامی مهاباد از دستگیری عاملان فروش مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح جنگی و یک ورق دینار جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ سردار علیزاده”اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت می‌کند بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

علیزاده با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته صحت موضوع محرز و مشخص شد، فرد مورد نظر در منزلش حضور دارد، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام که پس از تفتیش و بازرسی مقدار ۱۱۳ گرم مواد مخدر ۴ عدد پایپ استعمال مواد مخدر شیشه مقدار ۵۰ سانت شیشه و ورق دینار جعلی و یک قبضه سلاح رولور ۶ تیری کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی اذعان کرد:در این راستا ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

“سرهنگ علیزاده” ضمن تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر بعنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۰۷ – ۰۶:۰۶:۲۰ / خبر ۲۷۰۹/ کد خبر ۱۲۷۳۹ / د