کشف و ضبط محموله چای خارجی در سردشت

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی سردشت،گفت:با تلاش ماموران انتظامی یک محموله چای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در یکی از محورهای این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ بهاری”اظهار داشت:در ادامه طرح های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی […]

کشف و ضبط محموله چای خارجی در سردشت

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی سردشت،گفت:با تلاش ماموران انتظامی یک محموله چای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در یکی از محورهای این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سرهنگ بهاری”اظهار داشت:در ادامه طرح های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا فرماندهی انتظامی شهرستان سردشت در پی کسب خبری مبنی قاچاق کالا، موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

“سرهنگ بهاری” افزود:عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همین راستا در حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور سردشت به بانه به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد:پس از بررسی خودرو توقیفی، مقدار ۶۳۴ کیلوگرم چای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی،اضافه کرد:در این راستا خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.

وی تاکید کرد:شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

به گزارش سایت خبری بالویز”شهرستان مرزی سردشت یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که در جنوب این استان واقع شده است.

مهاباد/بالویز/ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ -۰۹:۱۷:۴۰ / خبر ۲۷۱۴ / کد خبر ۱۲۷۲۸ / چ