پامپ و دامپ شگرد کلاهبرداران ارزهای دیجیتال

مهاباد/بالویز/معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد،اعلام کرد:کلاهبرداران ارزهای دیجیتال با شگرد”پامپ و دامپ”وارد عرصه کلاهبرداری شده اند. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“پامپ و دامپ ‌‌یکی از روش‌‌های کلاهبرداری است که در سطح گسترده‌‌ای مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. در این روش کلاهبرداران اینترنتی با در اختیار داشتن تعداد زیادی از سکه‌‌ها یا توکن‌‌ها که قبلا […]

پامپ و دامپ شگرد کلاهبرداران ارزهای دیجیتال

مهاباد/بالویز/معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد،اعلام کرد:کلاهبرداران ارزهای دیجیتال با شگرد”پامپ و دامپ”وارد عرصه کلاهبرداری شده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“پامپ و دامپ ‌‌یکی از روش‌‌های کلاهبرداری است که در سطح گسترده‌‌ای مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

در این روش کلاهبرداران اینترنتی با در اختیار داشتن تعداد زیادی از سکه‌‌ها یا توکن‌‌ها که قبلا با قیمت ارزان خریداری کرده اند، اقداماتی را انجام می‌‌دهند که قیمت سکه یا توکن به صورت جعلی بالا می‌‌رود.

زمانی که قیمت بالا رفت اقدام به فروش سکه‌‌ یا توکن‌‌های خود می کنند و بعد از فروش و خالی کردن ارزهای دیجیتال خود در قیمت های بالا، قیمت آن با سرعت کاهش پیدا می کند و به میزان واقعی خود باز می‌‌گردد و در این کلاهبرداری سرمایه شما از بین می رود.

ارزهای دیجیتال جعلی که به منظور سود سریع اقدام به دستکاری حجم معاملات می‌‌زنند در حال افزایش می باشد.

لذا کاربران مراقب باشند در دام اینگونه کلاهبرداری قرار نگیرند و سرمایه خود را از دست دهند.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۰۴ – ۷:۰۰:۰۰ / خبر ۲۷۰۲/ کد خبر ۱۲۷۱۳ / ج

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)