تلاش رسانه های مهاباد،ستودنی است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،گفت:نقش رسانه های مهاباد با توجه به عملکرد آنها در حوزه خبر و اطلاع رسانی ستودنی است. به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر اظهار داشت:رسانه ها نقش مهمی در بازتاب عملکرد دستگاههای اجرایی و انعکاس اخبار در جامعه دارند. معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،افزود:رسانه ها […]

تلاش رسانه های مهاباد،ستودنی است

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،گفت:نقش رسانه های مهاباد با توجه به عملکرد آنها در حوزه خبر و اطلاع رسانی ستودنی است.

به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”با اعلام این خبر اظهار داشت:رسانه ها نقش مهمی در بازتاب عملکرد دستگاههای اجرایی و انعکاس اخبار در جامعه دارند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،افزود:رسانه ها در زمان انتخابات موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شدند.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه قبل از انتخابات توطئه چینی شبکه های معاند برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای آغاز شده بود،تصریح کرد:رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای به دنبال منافع خود و بر هم زدن نظم انتخابات در ایران بودند،اما حضور مردم موجب خنثی شدن آرزوهای آنها شد.

فرماندار ویژه مهاباد،ادامه داد:افکار و رفتار منفی شبکه ها و رسانه ها خارجی نتوانست ،مردم ایران را از صندوق های رای جدا کند.

“خدر لو” با بیان اینکه شرایط کرونایی حاکم در کشورمانع حضور مردم در پای صندوق های رای نشد،اضافه کرد::نقد منصفانه اگر در راستای بهبود و رفع مشکلات جامعه باشد،ایرادی ندارد، ولی نقدی که همراه با تخریب و عملکرد نظام را به چالش بکشد،خوراک  خبری برای رسانه خارج از مرزها است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،اظهار کرد:تحریم های ظالمانه ،پایین بودن قیمت نفت،با اهداف فروپاشی نظام اقتصادی ایران طراحی شده بود و با این شیوه می خواستند کشور ایران را وارد مذاکره کنند،اما استراتژیک آنها برآب شد.

فرماندار مهاباد،ادامه داد:مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی ادوار در کنار نظام بوده و هر نوع توطئه و افکار منفی دشمنان اسلام را با اتحاد و همدلی خنثی کرده اند.

“عارف خدرلو” بیان کرد:مردم ایران به دلیل تعهد به این نظام و در شرایطی که کرونا حاکم بر کشوراست، سلامتی خود را با حضور در پای صندوق های رای به خطر انداختند و بار دیگر مهر تایید و به جمهوری اسلامی آری گفتند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۰۳ – ۰۶:۴۵:۱۲/ خبر ۲۷۰۰ / کد خبر ۱۲۷۰۹ / پ

 

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)