مشارکت ۳۲ درصدی مردم مهاباد در انتخابات /۱۷ هزار ۴۸۹ رای باطله

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:در انتخابات ۱۴۰۰،مشارکت شهروندان مهاباد در پای صندوق های رای ۳۲ درصد بوده است. به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با موضوع انتخابات برگزار شد،اظهارداشت:میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دوره قبل انتخابات […]

مشارکت 32 درصدی مردم مهاباد در انتخابات /17 هزار 489 رای باطله

مهاباد/بالویز/معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،گفت:در انتخابات ۱۴۰۰،مشارکت شهروندان مهاباد در پای صندوق های رای ۳۲ درصد بوده است.

به گزارش سرویس سیاسی،پایگاه خبری بالویز“عارف خدرلو”در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با موضوع انتخابات برگزار شد،اظهارداشت:میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دوره قبل انتخابات بیشتر ولی نسبت به انتخابات دوره قبل شوراهای اسلامی کمتر بوده است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد،افزود:انتخابات شورای اسلامی در روستاها بیشتر از شهر ستان بوده است.

“عارف خدرلو” با اشاره به اینکه ۵۵ هزار و ۸۲۸ تعرفه در بین شعبه ها توزیع شده بود،تصریح کرد:از مجموع تعرفه های توزیع شده ۵۵ هزار و ۲۲۷ برگ رای داخل صندوق انداخته شد که از این تعداد ۱۷ هزار ۴۸۹ رای باطله بود.

فرماندار ویژه مهاباد،ادامه داد:۵۷ درصدی رای دهندگان در مهابادآقایان و ۴۳ درصد خانم ها بودند.

“عارف خدرلو ،با بیان تخلفات انتخاباتی،افزود: هیچ گونه تخلف انتخاباتی مستند در روز انتخابات گزارش نشده و تنها ۱۲ نامزد برای بازشماری برخی از صندوق های رای درخواست کتبی ارایه کرده‌اند. 

معاونت استاندار و فرماندار ویژه مهاباد،گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نیز  حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی با ۱۷ هزار و ۳۶۲ رای نفر اول، عبدالناصر همتی با ۱۱ هزار و ۲۲۳ رای دوم و محسن رضایی نیز با هفت هزار و ۵۱۱ رای در جایگاه سوم قرار گرفتند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۴/۰۲- ۰۶:۵۰:۲۵ / خبر ۲۶۹۷ / کد خبر ۱۲۶۹۹/ چ