بانوی ورزشکار مهابادی در لیست تیم مینی فوتبال استان

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از حضور بانوی ورزشکار مهابادی در لیست ،تست انتخابی مینی فوتبال استان آذربایجان غربی خبر داد. به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:افسانه آرمده از مهاباد در لیست شرکت کنندگان در تست منتخبان تیم مینی فوتبال بانوان آذربایجان غربی قرار گرفت. رئیس اداره […]

بانوی ورزشکار مهابادی در لیست تیم مینی فوتبال استان

مهاباد/بالویز/رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از حضور بانوی ورزشکار مهابادی در لیست ،تست انتخابی مینی فوتبال استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی،پایگاه خبری بالویز“قرنی مصطفی پور” با اعلام این خبر افزود:افسانه آرمده از مهاباد در لیست شرکت کنندگان در تست منتخبان تیم مینی فوتبال بانوان آذربایجان غربی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد،اظهار داشت: هم اکنون در رشته‌های پینگ پنگ ۲ بانوی مهابادی عضو ثابت تیم ملی بوده و در بخش والیبال هم تا آستانه لیگ برتری شدن تیم والیبال این شهرستان حرکت کرده و در بخش ژیمناستیک نیز جزء شهرستان‌های برتر است.

مصطفی پور اضافه کرد: سالن اختصاصی پینگ پنگ بانوان با توجه به ظرفیت این رشته در سطح شهرستان کافی نیست و همچنین سالن ورزشی حجاب ویژه بانوان هم در طول روز به ورزش بانوان اختصاص دارد که در سانس‌های شب در اختیار ورزشکاران مرد قرار می‌گیرد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۷ -۰۹:۰۶:۱۲ / خبر ۲۶۸۶ / کد خبر ۱۲۶۴۶ / پ