پایان تبلیغات نفس گیر نامزدهای انتخاباتی مهاباد

مهاباد/بالویز/تبلیغات یک هفته ای نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستای مهاباد همزمان با سراسر کشور در ساعت ۲۴ دیشب به پایان رسید. به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،پایگاه خبری بالویز“تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر مهاباد،پس از یک هفته جهت تصاحب کرسی شورای شهر پایان یافت. بر اساس اعلام زمان بندی تبلیغات که توسط وزارت کشور اعلام شده […]

پایان-تبلیغات-نفس-گیر-نامزدهای-انتخاباتی-مهاباد

مهاباد/بالویز/تبلیغات یک هفته ای نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و روستای مهاباد همزمان با سراسر کشور در ساعت ۲۴ دیشب به پایان رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی،سیاسی،پایگاه خبری بالویز“تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر مهاباد،پس از یک هفته جهت تصاحب کرسی شورای شهر پایان یافت.

بر اساس اعلام زمان بندی تبلیغات که توسط وزارت کشور اعلام شده بود، زمان تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا ساعت ۲۴ دیشب به اتمام رسید و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود.

ضروری است ستاد‌های تبلیغاتی نامزدها، بنا بر تصویب ستاد انتخابات شهرستان و برای جلوگیری از آسیب به منظر شهری و آلودگی محیط شهری، به عوامل تبلیغاتی تحت امر خویش، اعلام کنند از نصب بنر و پوستر و موارد تبلیغاتی خوداری کنند. 

در حال حاضر ۱۱۹ کاندیدا در شهر مهاباد در انتظار کسب آرای مردم برای عضویت در شورای شهر هستند که از این تعداد ۱۶ نفر زن و بقیه مرد هستند.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۷ – ۰۷:۰۰:۱۵ / خبر ۲۶۸۵ / کد خبر ۱۲۶۴۳ / پ