آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی در مهاباد مهار شد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،گفت:حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهاباد ،موجب مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی شد. به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی”با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در یکی از […]

حادثه آتش سوزی یک واحد منزل مسکونی در مهاباد مهار شد

مهاباد/بالویز/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،گفت:حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهاباد ،موجب مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی شد.

به گزارش سرویس حوادث،پایگاه خبری بالویز“رحمان احمدی”با اعلام این خبر افزود:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در خصوص حادثه آتش سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در یکی از مناطق مهاباد،نیروهای این سازمان به محل اعزام شدند.

“رحمان احمدی” افزود:حضور به موقع آتش نشانان مانع ادامه شعله های آتش شد و طی یک عملیات موفق به خاموش کردن محل حادثه شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد،ادامه داد: آتش سوزی در بالکن طبقه سوم منزلی در منطقه پتو بافی رخ داده بود،کە به دلیل عدم حضور صاحب خانه، نیروهای سازمان از بالای درب حیاط ورود و با استفادە از تجهیزات هیدرولیکی به بالکن رفته و آتش را مهار کردند و مانع از سرایت آتش به سایر قسمت های ساختمان شدند.

وی تصریح کرد:آتش سوزی موجب خسارات مالی به این واحد مسکونی شد.

“احمدی” از شهروندان درخواست کرد:صاحبان منازل مسکونی قبل از خروج از منزل نسبت به خاموشی کردن اجاق گاز خود اقدام کنند که مبادا اتفاق ناگوار موجب خسارات مالی و جانی شود.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۵ – ۹:۵۵:۱۲ / خبر ۲۶۸۲ / کد خبر ۱۲۶۲۷ / س