کاهش ۲۱ درصدی تصادفات در آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی آذربایجان غربی،گفت:امسال تصادفات فوتی شهری و برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح استان ۲۱ درصد کاهش داشته است. به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار مسعود خرم نیا “در نشست خبری مشترک فرماندهان انتظامی شهرستان ها و اصحاب رسانه های استان که بصورت وبینار برگزار شد،اظهارداشت:در سال گذشته در […]

کاهش 21 درصدی تصادفات در آذربایجان غربی

مهاباد/بالویز/فرمانده انتظامی آذربایجان غربی،گفت:امسال تصادفات فوتی شهری و برون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح استان ۲۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش سرویس اجتماعی،پایگاه خبری بالویز“سردار مسعود خرم نیا “در نشست خبری مشترک فرماندهان انتظامی شهرستان ها و اصحاب رسانه های استان که بصورت وبینار برگزار شد،اظهارداشت:در سال گذشته در همین بازده زمانی ۲۶ فقره تصادف فوتی درون شهری به ثبت رسیده بود ولی امسال به ۱۴ نفر تقلیل یافته است.

“سردار مسعود خرم نیا” با اشاره به کاهش ۴۹ درصدی تصادفات فوتی درون شهری نسبت به سال گذشته، افزود:در سال جاری ۶۷ نفر در اثر تصادفات برون شهری فوت کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۲درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با هشدار به روند درگیر شدن جامعه با آسیب های مواد مخدر، مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را جزو اولویت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱هزارو ۷۲۸ کیلو گرم انواع مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴٧ درصد رشد دارد.

این مقام ارشد نظامی استان،عنوان کرد:۱۸۱هزارو ۸۶۷ عدد قرص روانگردان در سطح استان کشف و ضبط شده است،که در این راستا ۲۱باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و برای آنهاپرونده قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی در مرجع قضایی است.

“سردار خرم نیا”گفت:دارندگان پلاک غیر بومی که با پلاک شهرستان های دیگر در شهرستان خود تردد داشته و مشمول جریمه شدند پس از اطلاع به مراجع ذی ربط و احراز از سامانه حذف شده و بار دیگر مشمول جریمه نمی شوند،برای بخشش جریمه هایی که بر اثر محدودیت ها اعمال شده ابلاغیه و دستوری صادر نشده است.

سردار مسعود خرم نیا با اشاره به همراهی و مشارکت سایر ارگان ها با ناجا و خود مردم خواستار فرهنگ سازی بیشتر اصحاب رسانه در تقویت مقوله امنیت شد.

مهاباد/بالویز/۱۴۰۰/۰۳/۲۵ -۰۶:۲۵:۵۱ / خبر ۲۶۸۰ / کد خبر ۱۲۶۲۴ / س

رحیم بایزیدی
تازه ترین نوشته های رحیم بایزیدی (دیدن همه)